Reklamacja i gwarancja
Nasze produkty są testowane na poszczególnych etapa produkcji i montażu, także mamy pewność, że dostarczamy produkty wysokiej jakość. Wiemy jednak, że nie zawsze konkretny egzemplarz spełnia oczekiwania nabywcy. Błędy i niedoskonałości zdarzają się nawet największym producentom. Poniżej znajdziesz informację co zrobić, by złożyć reklamację.
- Reklamację można zgłosić na podstawie rękojmi. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszym regulaminie - zakładka rękojmia.
- Produkty zakupione w naszym sklepie są objęte 2-letnią gwarancją Sprzedawcy jak i Producenta.
Reklamacja (Sprzedawcy) może być zgłoszona w następujący sposób:
- poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacji w naszym sklepie internetowym e-grzalki.pl w zakładce
Chcę zareklamować produkt - telefonicznie kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 501 279 721,
- wysyłając Zgłoszenie reklamacyjne na e-mail biuro@e-grzalki.pl,
- w formie pisemnej na formularzu reklamacyjnym zamieszczonym w Sklepie (Formularz reklamacyjny - załącznik nr 2 Regulaminu) i przesłane metodą tradycyjną na Adres Sprzedawcy,
Reklamacje w większości przypadków rozpatrujemy natychmiast, tj. zaraz po otrzymaniu reklamowanego produktu.
Preferujemy zgłoszenia poprzez formularz internetowy. Zanim jednak zgłosisz problem skontaktuj się z nami telefonicznie, często możemy rozwiązać problem bez demontażu grzałki.
Odesłanie reklamowanego produktu jest bezpłatne, w przypadku poprawnego zgłoszenia reklamacji poprzez naszą stronę internetową e-grzalki.pl w zakładce Chcę zareklamować produkt .
Przesyłka realizowana jest przez InPost, zatem wysyłasz (nadajesz) ją w dowolnym paczkomacie w Polsce.
Reklamacja może być zgłoszona bezpośrednio u Producenta. W tym celu prosimy o kontakt:
Z.P.U. VOLUX
biuro@volux.pl
ul. Piękna 13
85-303 Bydgoszcz
tel. 603 844 454 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00)
Reklamacja powinna zawierać:
- dowód zakupu (paragon, faktura VAT) w przypadku wysyłki bezpośrednio do Producenta,
- dane osoby reklamującej towar (imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail, ew. numer rachunku bankowego) w przypadku wysyłki bezpośrednio do Producenta,
- opis usterki.
Informujemy, ze nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.