Regulamin zakupów obowiązujący do 24.12.2014 r.

Sklep internetowy e-grzalki.pl, dostępny pod adresem www.e-grzalki.pl, prowadzony jest przez Firmę Verano Piotr Chrustowski, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy pod numerem ewidencyjnym 95221 . Siedziba firmy znajduje sie w Bydgoszczy, przy ul. Brzozowej 28. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 554-228-29-77.

  1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie i przesłanie formularza rejestracyjnego. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez stronę www.e-grzalki.pl.

  2. Wszystkie towary oferowane w sklepie e-grzalki.pl objęte są gwarancją producenta bądź naszą. Wszystkie produkty oferowane w sklepie e-grzalki.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  3. Sprzedaż jest realizowana na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

  4. Wszystkie podane ceny wyrażone są w polskich złotych i stanowią wartości brutto (zawieraja podatek VAT). Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon/fakturę VAT.

  5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu na stronie Koszty i sposoby wysyłki.

  6. Możliwe są nastepujace formy płatności:

    • Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru lub w siedzibie sklepu podczas odbioru osobistego (tylko gotówka). W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, e-grzalki.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.
    • Przelewem - po potwierdzonym zamówieniu przelewasz pieniądze za towar wraz z kosztami przesyłki na podany poniżej numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na naszym koncie, wysyłamy do Ciebie towar. Dane potrzebne do przelewu:
      Verano
      ul. Brzozowa 28, 85-154 Bydgoszcz
      numer konta: 60 1140 2004 0000 3302 4903 2959
    • Płatności on-line - PayPal
    • Płatności on-line - PayU
    • Płatności on-line - mTransfer

  7. Więcej o terminach realizacji zamówienia oraz o dostępności towaru na stronie Czas realizacji zamówienia w dziale Informacje.

  8. Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłane są wyłacznie zamówienia, których wartość nie przekracza 300 zł oraz nie charakteryzują się dużą wagą (2kg).

  9. Klient może złożyć zamówienie na określony towar za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu www.e-grzalki.pl. Zamówienia można składać 24 godziny na dobe przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty oraz w niedziele i swięta rozpatrywane i potwierdzane będą nastepnego dnia roboczego w drodze kontaktu telefonicznego lub emailowego.

  10. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikłej z winy Nabywcy (błędny kod pocztowy, błędny numer telefonu, błędny adres e-mail) złożone zamówienie może zostać anulowane.

  11. Przy każdym oferowanym towarze podany jest orientacyjny czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu przyjęcia zamówienia do chwili przygotowania zamówionego towaru i wysyłki. Należy pamiętać, iż:

    termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy

    W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu, w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej, a w przypadku płatności kartą, o czas autoryzacji płatności przez zewnętrzny system płatniczy.
    Więcej o terminach realizacji zamówienia na stronie Koszty i sposób wysyłki.

  12. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

  13. Odbierajac towar prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, prosimy o kontakt z nami i spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokolu Reklamacji".

  14. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

  15. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

  16. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.

  17. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z paragonem/FV, danymi teleadresowymi reklamującego oraz pismem określającym rodzaj niezgodności i oczekiwaniami dotyczącymi sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać do serwisu e-grzalki.pl na adres Brzozwa 28, 85-154 Bydgoszcz. Preferujemy wcześniejszy kontakt w celu nadania numeru RMA zgłoszenia, który można uzyskać pisząc na adres e-mail serwis@e-grzalki.pl.

  18. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

  19. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie czternastu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny.

  20. Zgodnie z Ustawą z 29 lipca 2005 roku (Dz. U. z 2005r. Nr 180, poz. 1495) o zużytym sprzęcie elektronicznym informujemy, że punkt zbiórki zużytego sprzętu znajduje się w naszej siedzibie pod adresem: Brzozowa 28 w Bydgoszczy. Nasz numer rejestrowy w GIOŚ E0009851Z.
    Informujemy, że zużyty sprzęt wymieniamy sztuka za sztukę (np. grzałka za grzałkę). Nie odbieramy sprzętu od klienta.

  21. Wszystkie zastrzeżone nazwy i znaki towarowe stanowią odpowiednio własność ich włascicieli i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.

  22. W każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

  23. W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem, stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.

  24. Wszystkie spory wynikające z umowy kupna/sprzedaży strony będą starały się rozwiązać na drodze polubownej. W przypadku braku możliwości wykorzystania drogi polubownej spory wynikające z umowy kupna/sprzedaży będą rozpatrywane przez sąd..

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel